Nowy koncept DUKA w Starym Browarze

150x110

24 września w Starym Browarze w Poznaniu miała miejsce premiera pierwszego salonu DUKA, zrealizowanego w nowej koncepcji wizualnej. Oryginalny zamysł aranżacyjny będzie stopniowo wprowadzany w obiektach w całej Polsce. Kolejne otwarcia sklepów sieci DUKA w nowym wystroju już w październiku.

Po dynamicznym rozwoju w kraju i ekspansji na rynki zagraniczne marka DUKA zdecydowała się na stworzenie nowego konceptu wizualnego salonów. 24 września o godzinie 9:00 miało miejsce reotwarcie sklepu w Starym Browarze w Poznaniu, pierwszego obiektu wykonanego w zmienionej aranżacji. Wnętrza zaprojektowano zgodnie z metodą design thinking. – Naszym celem było odpowiedzenie na potrzeby odbiorcy, który stara się być na bieżąco z trendami, a jednocześnie uwielbia rasowy design. W nowym koncepcie przejścia są szersze i wygodniejsze, a przestrzeń zaprojektowana tak, by przypominała osobom odwiedzającym salon najbliższe im miejsce - dom – mówi o założeniach aranżacyjnych Joanna Burakowska, Head of VM & Creative Director w DUKA.

Skandynawski minimalizm został połączony z ciepłem dębowego drewna oraz loftowymi detalami, a zróżnicowanie kolorystyczne sekcji podkreśla podział na kategorie asortymentowe. W sklepie pojawiły się wielkie stoły oraz konstrukcje przywodzące na myśl aranżacje kuchenne, które jeszcze bardziej inspirują klientów podczas zakupów. – Świat marki DUKA to przede wszystkim świat kuchni. Wspólny posiłek jednoczący domowników i jego magia stanowią o wyjątkowości wszystkich procesów, które mu towarzyszą. Nowa koncepcja aranżacji wnętrza ma za zadanie ten kuchenny aspekt podkreślić – tłumaczy Agnieszka Gawron z LSD Design Pharmacy, która razem z Samirem Tiliouinem odpowiada za shop-concept oraz kompleksową realizację projektu.

Zamysł aranżacyjny będzie stopniowo realizowany w kolejnych obiektach, które zostaną otwarte już w październiku: w salonach DUKA w Hali Koszyki w Warszawie (20.10.2016) i w Galerii Krakowskiej, w której będzie miała miejsce rearanżacja istniejącego lokalu.

Marka kontynuuje dynamiczny rozwój franczyzowy. W ostatnim czasie zostały otwarte nowe obiekty tego typu: w Galerii Mazovia w Płocku, w centrum handlowym Forum w Gliwicach, w Focus Mall w Zielonej Górze, w Galerii Bronowice w Krakowie oraz w Cuprum Arena w Lubinie. Aktualnie sieć obejmuje już 52 sklepy w Polsce (w tym 12 franczyzowych).


dostarczył infoWire.pl